Cezaevlerindeki Mahrem Soru: “Pembe Oda”Dan Neden Sadece “uslu” Duran Mahkumlar Yararlanıyor?
Cezaevlerinde pembe oda uygulaması 6 yıl önce başladı. Pembe oda izni Batı’da ve uygulamanın dünyadaki pek çok versiyonunda “insan hakkı” olarak niteleniyor ve bu çerçevede kullandırılıyor.

